fullfartframat.se

idol 2010

6 kommentarer

Nehej, tro inte att jag ska börja recensera tv-program nu. Det lär dröja mina vänner! Om det inte handlar om CSI, House, Greys Anatomy eller True Blood. Hm..

Iallafall. Var tappade jag tråden?

Just det, idoler var det ja. Jag har ett antal personer som jag ser upp till i min vardag – privat som i jobbet. Men ju mer man blir insnöad i träningsträsket desto fler nya idoler hittar jag. Ingen nämnd, ingen glömd heter det men just nu lyser det två starka stjärnor på min idolhimmel. Den ena är en tjej vars målmedvetenhet, energi, styrka, fokus och glädje är enormt inspirerande att följa. Hon har en sund syn på tillvaron och levererar kloka och tänkvärda inlägg med ett konstant leende. Jag pratar så klart om Äta Träna Kämpa Ella. Du är en fantastisk tjej Ella! Tack för att jag har förmånen att få följa din resa bland kilon och kilometrar!

Den andra är faktiskt jag själv. Samma Ella gav mig en tankeställare häromdagen när hon berömde sig själv. Vi gör det för sällan och då oftast väldigt ursäktande. Jag är phanimej grym som först orkar leverera på jobbet trots att hela jäkla indiska oceanen stormar runt oss, för att sedan leverera till 110% under inte bara ett, utan två tokjobbiga pass i gymmet.

Femtiofem minuter uppförsbacke och lika många minuter underbar combat.

Svit pommes frites. Jag tror jag är kär. I mig själv. I livet.

..lite trött dårå…

6 thoughts on “idol 2010

  1. Duktigt Lotta! Det är faktiskt sant det där att man måste älska sig själv först, för att kunna älska andra. Så det är inget att bli skämmig för. Bara bra. Och jag tycker du är helt otrolig o fantastisk på att jämt träna and so on…. Själv hade jag tröttnat för länge sedan. Ha de bra…

  2. Alltså, jag blev rörd till tårar när jag läste det här Lotta. Tack tack tack för dina oerhört varma och fina ord. Hjärtat nästan spricker i bröstet utav känslor.

    Och extra glad blir jag över att få så fint sällskap där på idolhimlen. Klart du är grym Lotta, varenda dag!

    Stor stor kram!

  3. Klickar på gilla-knappen! You go girl! =)

  4. beröm dig själv!! du e stencool!!

  5. Maja: Tack! Allt handlar om intresse. Alla har vi olika intressen.
    Ella: You’re most welcome!! 😉 Kram
    Henri: You too!! Kraaaaam!!
    Em: Tack kompis, du med!!!

  6. Hahaha, coolt, you go girl 🙂 !

Kommentera

