fullfartframat.se

inget flyt…

3 kommentarer

…eller som det heter på utrikiska: No flow.

Dagens kräkpass med box-Gabriel blev tyvärr inte av (men Ella fick iaf boxas!!) och kollegan och jag ändrade snabbt dagens upplägg till kondition och Flow, men nu så här efteråt inser jag att jag skulle ha stannat kvar på cykeln i gymmet. Första halvan av flow-passet föll mig inte alls i smaken, och den andra halvan var godkänd – men inte mer än så. Kanske var det min längtan till ett rejält boxpass som spökade, kanske är nuvarande release inget att hänga i julgranen. Kanske både och. Eller så är det bara jag som är (ovanligt) grinig idag.

Oavsett vilket så ska jag se om jag kan hitta ett spinningpass imorgon bitti.. för det här räckte inte för mig.

3 thoughts on “inget flyt…

  1. Det var nog en blandning av upplägget och dagens uppdämda irritation…

  2. ny dag idag! kram!

  3. Annelie: Antagligen! Ska väl inte dissa releasen på en gång, men när man ändå var på det humöret så var det bara att fortsätta..

    Suzan: Yes, kram!

Kommentera

