fullfartframat.se

namaste

3 kommentarer

  • jag är tacksam för att jag har en fantastisk, stor, härlig och sprudlande familj
  • jag är tacksam för att jag har en underbar man som älskar mig för den jag är och inte den jag vill vara
  • jag är tacksam för att få vara en del av mina fantastiska vänners liv
  • jag är tacksam för att jag är frisk
  • jag är tacksam för att jag har en kropp som, trots allt, orkar med mina idéer, påhitt och upptåg
  • jag är tacksam för att jag har oändliga valmöjligheter
  • jag är tacksam för att jag har en framtid värd att se fram emot
  • jag är tacksam för att jag har en historia värd att minnas
  • jag är tacksam för min aldrig sinande nyfikenhet
  • jag är tacksam för att just DU läser min blogg

Vad är du tacksam för?

3 thoughts on “namaste

  1. Just idag är jag tacksam för min grymma fysiologiföreläsare, mina nya cykelskor och mina underbara deltagare 🙂 .

  2. Men åh, vilka många bra saker du är tacksam för! Jag kan sno flera av dem direkt… 🙂

  3. Jag är tacksam för att du lämnade en kommentar i min blogg, för att solen skiner, och för att jag bara har ett svullet knä (kunde varit två!)

    Och så är jag grymt tacksam över Livet.

Kommentera

