fullfartframat.se

årets träningsblogg – finalisterna

1 kommentar

I ärlighetens namn har jag inte brytt mig särskilt mycket om tävlingen Årets Träningsblogg, men nu slår jag ett slag för finalisterna!

1. www.andreazengstrom.se
2. soffans.shapemeup.se
3. blogg.mama.nu/olgas-blogg
4. marathonmia.blogspot.com
5. mirandasminut.se

När jag såg listan fanns det en solklar vinnare för mig så det var bara att klicka in på Fitness Magasin och rösta. Nu känner jag inte till fler än tre av kandidaterna så valet var inte så svårt, även om alla dessa tre är starka kandidater till vinsten.

Rösta du med!

One thought on “årets träningsblogg – finalisterna

  1. Måste allt ”Rankas”? Måste man alltid utse den bästa någonting? Måste man se till att merparten är förlorare?

Kommentera

