fullfartframat.se

6VU – nu kör vi!

2 kommentarer

Ella är en hejare på utmaningar. Nu har hon dragit igång en gigantisk (över hundra personer!!) sex-veckorsutmaning som går ut på att utmana dig själv både fysiskt och psykiskt. Det senare i form av att tex tänka positiva tankar om sig själv – vilket ibland kan vara så mycket svårare än att springa en mil under 45 minuter.

Jag har modifierat utmaningen lite så att den passar mig, mina behov och mitt schema – men jag är på! Idag är första dagen. Nu kör vi!

2 thoughts on “6VU – nu kör vi!

  1. Skoj att du också kör utmaningen! Det kommer blir toppen!

  2. Ja! Jag är iofs fenomenalt dålig på att följa förutbestämda scheman, men vi får se…

Kommentera

