fullfartframat.se

lyfter på hatten för SATS

7 kommentarer

Jag tror på en kombination av att underhålla både kropp och själ för att uppnå en harmonisk balans. Vi behöver ”belöningsfunktioner” för att prestera bättre, utvecklas och för att finna ro i vår stressiga miljö. Massage är både en belöning och en förutsättning för gott ”kroppsarbete”. Därför blev jag glad att se att ”min” gymkedja nu introducerar massage!

SATS tar sikte mot att bli Nordens största aktör inom massage

Träningskedjan SATS breddar erbjudandet till sina medlemmar och tar sikte på att bli Nordens största leverantör av massage. Detta är helt i linje med företagets önskan om att erbjuda sina medlemmar ett heltäckande utbud av träning, hälsa och välbefinnande. Massage ersätter solarierna som togs bort i november 2009.

I dagarna lanserar SATS klassisk massage som en tilläggsprodukt på flertalet av sina träningscenter.

Massageerbjudandet lanseras på 14 center i Sverige från och med mitten av september och kommer att rullas ut på fler center med tiden. Massage lanseras i samarbete med friskvårds- och hälsoföretaget Twitch Health Capital AB.

texten är saxad från ett pressmeddelande som kom här i veckan och bilden kommer från SATS hemsuda

7 thoughts on “lyfter på hatten för SATS

  1. Kista! Yey!

  2. Vi får massage på Älvsjö =) Nu ökar chanserna ännu mer för att jag ska sluta vara så dum-snål och ge min kropp massage mer än när jag har rejält ont…

  3. Cizzi: Jamen eller hur! Såg att både Farsta o Kista är med, ilket täcker både jobb o hemma för mig. Underbart!

  4. 14 center i Stockholm! inte i Sverige. Tyvärr satsar Sats inte alls lika mycket i Göteborg som i Stockholm, men jag trivs bra ändå och de har jättebra ledare här (också).

  5. Tack för påpekandet Sara!! 😉

  6. Har bokat tid för mig i nästa vecka. Ser verkligen fram emot det 😀

  7. Oooh, du får recensera sen när vi ses!!

Kommentera

