fullfartframat.se

spinning med coola pinglor

4 kommentarer

Abstinensen var inte att leka med imorse, så trots en kvarvarande envis snuva begav jag mig till SATS Hötorget efter jobbet. Pia var tillbaka efter semestern, och det måste ju självfallet bevittnas och upplevas. Välkommen hem Pia! Vi har saknat dig.

Jag lyckades inte krama ur så mycket energi ur benen som jag kanske hade önskat, men vad gjorde väl det. Jag tränade, jag svettades, jag grimaserade och ”hep-hep:ade” och njöt av de numera legendariska pulstopparna.. På cyklarna runt mig fanns i vanlig ordning Nilla, men även Sara och Ella. Tre coola pinglor. Tre pinglor som tog i så att svetten lackade. Precis som det ska vara. Välkommen hem.

Ella, jag och Nilla. Sara var bakom kameran.

4 thoughts on “spinning med coola pinglor

  1. kul att ses idag – tycker du har störtskön pose på bilden!!

  2. Va härligt att få komma igång!

  3. Sara: Detsamma! Ses igen på söndag!
    Angelica: Ja, det är underbart!

  4. aningens avundsjuk… men jag får skylla mig själv som valde denna dära piloxingen, hmmm…
    Men det ska inte hända igen, jag lovar! 🙂

Kommentera

