fullfartframat.se

FFF testar: KORRES body milk och suntan oil

Lämna en kommentar

Jag har fått äran att vara ambassadör för Korres under några månader framåt. Varje månad får jag en ny produkt att testa som jag sedan bloggar, twittrar och facebookar om. Sommarens produkter var Korres Moisturising Body Milk (med aloe vera) och Walnut & Coconut Suntain Oil SPF 4.

Jag har spenderat en hel del tid i solen (för det har faktiskt inte bara regnat!) under sommaren (både europeisk sommar och afrikansk vinter) och jag måste säga att den produkten jag har uppskattat mest, och delat med mig frikostigt av, är body milken. Den har varit helt ovärderlig efter en dag i solen och aloe veran lugnar verkligen huden. En klar favorit hos mig! Jag kommer att fortsätta använda den som ”vanlig” body milk – även när solen gått i moln.

Sololjan har använts också men inte lika frekvent – dels pga att jag inte riktigt kom överens med doften (valnöt/kokos) dels då jag inte riktigt gillar att bli ”oljig”.

Kommentera

