fullfartframat.se

Pretty in purple

1 kommentar

Jag älskar att shoppa träningskläder – färgglada träningskläder!! En av mina absoluta favoriter bland långärmade tröjor är en svart från Stadiums egna märke SOC – gissa om jag blev glatt överraskad när jag hittade samma modell i min favoritfärg lila. Come to mama!!

One thought on “Pretty in purple

  1. Såg den också idag och ett part lila tights från Nike ♥ när jag på min shoppingrunda tog en ”paus” inne på Stadium. Mitt mission idag var nämligen att handla kläder till diverse augustibröllop – och inte mer träningskläder… så de fick snällt hänga kvar på sina galgar.. 😦 Jag är inget stort fan av att handla ”vanliga” kläder… men lyckades hitta det jag letade efter(!) så nu är det över för ett tag, puh, och jag kan shoppa loss på träningskläder igen 🙂

Kommentera

