fullfartframat.se

kistaloppet 2010

5 kommentarer

Det ploppar upp nya lopp här och var, Run For Water var ett nytt kortlopp jag sprang tidigare i vår. Där hade de kombinerat nytta med nöje – löpning och välgörenhet. Ett annat nytt välgörenhetslopp (del av startavgiften går till valfri organisation) som går av stapeln om femtio dagar är Kistaloppet. Tio kilometer som går både inomhus och utomhus – du springer bland annat igenom Kista Galleria. Då jag själv jobbar i området pratade vi om det här loppet på jobbet tidigare under våren och jag var väl inte så pigg på att lufsa igenom gallerian – men nu börjar det kännas ganska så lockande att ställa upp! Är det någon annan som är på?

5 thoughts on “kistaloppet 2010

  1. Jag är definitivt på! Banan verkar lättsprungen och framför allt – inte på Djugården då jag tröttnat på att springa nästan alla lopp därute eller i stan.

  2. Det är ytterligare en fördel med loppet! Det är verkligen synd att nästan alla lopp är på Djurgården!

  3. Har skrivit in det i FunBeatkalandern – så jag räknar med att vara med 🙂
    Men har inte anmält mig än…

  4. Så där, NU är jag anmäld och startavgiften betald 🙂

  5. Då får jag ju ta och skärpa till mig lite.. 🙂

Kommentera

