fullfartframat.se

..det närmar sig..,

5 kommentarer

Insåg till min stora förskräckelse att augusti närmar sig med stormsteg. Inte för att hösten kommer närmare, eller för att semesterdagarna minskar utan snarare för att Midnattsloppet närmar sig.. Min löpträning har blivit lidande sedan värmen slog till och jag kan inte säga att jag kompenserar tillräckligt med cykling och andra konditionsaktiviteter.. Det är tametusan dags att ta itu med det här nu om jag ska få en acceptabel tid på Midnattsloppet och Lidingö 15k senare i höst.

Ska ni också springa runt Söder?

5 thoughts on “..det närmar sig..,

  1. nä, det ska jag inte… jag får spendera hösten med att kurera stressfraktur… :S

  2. ähhhhhhhhh kommer gå kanon! =)
    det blir mitt livs första lopp =)

  3. Tanken slog mig att jag kanske ska springa nästa år… men hm… bara kanske. Stort lycka till, till dig vilket som!

  4. Nej tyvärr. Funderar istället på Tjurruset, borde ju passa dig som funkar bäst på sviktande underlag ;).

  5. Em: vad kul!! Dagarna räknas ner nu – med rekordfart!! 😉

    Frida: Mjaeh, tror inte det riktigt är min grej… *ler*

Kommentera

