fullfartframat.se

Allt är relativt

Lämna en kommentar

Ännu en gång undrar jag hur fem minuter kan vara en evighet men ändå gå fort samt hur en minut passerar i en blinkning? Jag och Einstein ska nog ta ett snack tror jag bestämt..

Det var alltså dags igen för ett legendariskt Pia-pass på Hötorget.. Idag fick vi sällskap av Andreas på den andra instruktörscykeln. Dubbelt så kul och ja nästan dubbelt så jobbigt!!

Ibland undrar jag varför jag utsätter mig för nästan en timme av sprutande mjölksyra, svett, grimaser och ren galenskap?! Ja för att det just är så galet underbart!!

Kommentera

