fullfartframat.se

black and blue, gul och blå, gul och rosa..

Lämna en kommentar

Mer färg till folket!

Under dagens kräkjobbiga boxpass var jag grön och svart (bokstavligen!). Var glad för att jag inte hamnade på bild. Det skulle inte ha varit en vacker syn. Kanske innan – men definitivt inte efteråt. Tokvarmt i salen och galet jobbiga slag- och sparkombinationer. Precis som det ska vara med andra ord. 🙂

Mina snygga blåmärken från Ellis Park-incidenten har börjat blekna så jag är ju iaf inte black and blue längre! 🙂 (för er som inte hänger med här så kan jag berätta att mina ben var fulla av stooora blåmärken efter Brasilien/Chile-matchen som vi såg på plats i Joburg – ingen vacker syn)

Kommentera

