fullfartframat.se

i-landsproblem del 2

Lämna en kommentar

(del 1 verkar ha försvunnit, märkligt!)

i-landsproblemen kvarstår. Bredbandsbolaget har en trasig switch (värmeslag?) men de kommer inte in i skåpet där den lilla manicken är inlåst. Vilket resulterar i att vi går in på dygn två utan Internet hemma. Men hallå! Fixa! Ni kan inte skylla på SEACOM-kabeln! (ja, en av de stora fiberkablarna som förbinder östra och södra Afrika med Europa och Asien är också lite trasig, undras om den också fått värmeslag!?)

Tur att man är på jobbet samt har nätet i fickan annars hade man väl försmäktat?! Galet egentligen. Som om jag inte skulle klara mig utan? ..skulle inte jaaaag?

..jodå, om jag väljer det själv! Men nu irriterar jag mig på att jag inte kommer åt den egna domänen och tillhörande e-postkonton. Detta betyder alltså att jag inte kan läsa kontakt [at] fullfartframat.se just nu. Suck.

Så bli inte arga om jag inte svarat på e-post. Hojta till bland kommentarer eller på FB istället!

..njut av solen istället – det gör jag!

Kommentera

