fullfartframat.se

..and we’re off!

3 kommentarer

De som känner mig vet att jag ändrar mina planer lika ofta som veckans dagar – om inte oftare ibland. Igår blev det ingen större ändring, det var fortfarande spinning 55 minuter som gällde – men jag bytte ut innerstan mot förorten och joinade Cizzis cykelpass. Det var ett smart drag. Dels hann jag hem med alla jobbgrejer innan, dels behövde jag inte skumpa på en tunnelbana en halv evighet efteråt (det räcker med  fyra minuter på pendeln!).

Det var grymt skönt att komma igång igen (känns som om jag säger den meningen ganska ofta nu för tiden!?) och en tuff spinningklass var precis vad jag behövde efter nästan två veckor av frosseri i skaldjur, grillad kyckling, öl och ingen träning.

Hur var det nu Cizzi, tufft men hållbart!? 🙂 Tack!

3 thoughts on “..and we’re off!

  1. Träning är verkligen ett bra sätt att komma på bana igen… även om jag misstänker att du gärna skulle ha fortsatt vara ut på vift. Ni verkar ha haft det hur roligt som helst! (har ju smygföljt på fb)

  2. Det var kul att ha dig där! Tack för att du peppade gänget =)

  3. Snorkkis: Jag skulle inte haft ngt emot att stanna en dag eller två, en vecka eller två, en månad eller två..

    Cizzi: TACK själv!!

Kommentera

