fullfartframat.se

love and gratitude ♥ ♥ ♥

2 kommentarer

Det blev inte så mycket uppdateringar via bloggen som jag hade önskat under min resa.. Ni som jag har äran att få vara vänner med på Facebook har dock kunnat följa min resa till viss del.

Det har varit en underbar resa, med den klart lysande höjdpunkten när Brasilien vann mot Chile på ett nästan fullsatt Ellis Park Stadium i Johannesburg. Jag har nog fortfarande väldigt svårt att fatta att jag har sett en World Cup-match på plats, speciellt en match med det högst rankade laget i världen. Speciellt en mach som förverkligande min väns dröm, speciellt en match som jag fick uppleva med gamla och nya vänner.

Jag är så tacksam över att jag är så lyckligt lottad i livet att jag har möjlighet att göra sådana här resor. Resor som får mig att må bra i kropp och själ, resor som ger mig sinnesro, resor som gör det möjligt för mig att umgås och träffa min mozambikiska familj och mina vänner och resor som får mig igenom mörker, kyla, regn och rusk.

..all my love and gratitude to minha família Africano; Americo, Beto e Nanda. Not to forget Vinni, Michel, Elisa, Yannis, Judite, Noemia, Constantino, Orlando, Lourino, Eneas, Avelino, Jamo and Stellio. Thank you for a week to remember!

..last but not least, thank you to Mariano, who opened his lovely house for us in Pretoria and is now part of my extended African family.

..e finalmente agradece a Fátima para ser meu amiga. Vemo-nos em Uganda!

”..in Mozambique we make friends for life..” ♥

2 thoughts on “love and gratitude ♥ ♥ ♥

  1. Det är Fátima som tackar, tackar, och tackar en gång till 🙂

  2. Vännen, nästa resa blir bergsgorillor i Uganda! 🙂 abracos e beijinhos

Kommentera

