fullfartframat.se

tiden står still..

4 kommentarer

..kanske inte riktigt, men nästan!

Av min efterlängtade comeback efter muskelskadan i armen blev det inget. Av Cizzis premiärklass på SATS blev det inget heller – Cizzi höll i klassen (ryktet säger att den var grym också) men jag satt tyvärr inte på cykelsadeln. Orsaken stavas halsont. Stor besvikelse. Av dagens planerade Friskis-pass på Skarpnäcksfältet blev det inte mycket av heller. Jag hade ypperligt sällskap av I med mamma så mig gick det ingen nöd på – men det är trååååkigt att inte kunna göra det jag vill, när jag vill.

Å andra sidan är det nog ganska nyttigt för mig att befinna mig på andra sidan linjen ett tag. Ta det lite lugnt. Chilla lite.

..ge mig dock bara lite mer tålamod!!

När får jag kliva över linjen?

4 thoughts on “tiden står still..

  1. Ah, det är crappy att vara skadad… Get well soon!

  2. Skickar en massa tålamod och krya på dig!

    KRAM
    J

  3. Man kan inte får tålamod, man kan bara skaffa det själv… Men det är lite ovant att se att du inte tränar. =)

  4. Tack Soffan och Jessica!

    Ghosthack: du har så rätt! ❤

Kommentera

