fullfartframat.se

nu kör vi igen!!

3 kommentarer

Som jag har längtat. Abstinensen har rivit i mig. Jag har blängt på cykelskorna och gråtit en skvätt över att jag inte fick boxas i fredags. Besöken på träningsbloggar sjönk markant och sömnen blev lidande.. snart hade jag väl blivit folkilsken och argsint av mig också. Jag har förvisso inte haft några problem med att springa, men det har inte varit intressant av någon märklig anledning. Har inte haft lust att springa, inte alls! Weird.

Men! Nu mina vänner!

Nu är det dags att rycka upp dörren till närmsta (näja, nästan..) SATS och bege mig in i den underbara världen som finns där inne. Idag blir det Combat, imorgon har jag bokat in mig på Cizzis premiärpass på SATS Älvsjö. Det ser vi fram emot! Efter det rasslar det vidare med en massa cykelpass! 🙂 Tar gärna emot förslag på grymma pass med lika grymma instruktörer!

Nu kör vi! H*ll yeah!!

3 thoughts on “nu kör vi igen!!

  1. Härligt att du är tillbaka 🙂

    Åh, ska Cizzi köra i Älvsjö! Det är ju ”mitt” gym (även om jag av någon anledning sällan kör cykelpass där)
    Lite osäker på om hur funkar för mig i morgon bitti… men tack för heads-up!

  2. Alltid härligt att vara tillbaka i träningen efter ett uppehåll! 🙂 Ha så roligt!

  3. Men är combat så smart? du är ju inte 100 i armen än, jag tyckte mig hör att du skulle köra spinning…. SUCK =(

Kommentera

