fullfartframat.se

out of order

5 kommentarer

Jag ramlade inte i sjön. Kvällen var fantastisk och vi paddlade runt halva Stockholms innerstad. Härligt!

Däremot så lyckades jag överanstränga en liten jäkla muskel i höger underarm (troligtvis pga för hårt grepp om paddeln.. vi paddlade iaf effektiv tid 3 timmar, med tidvis stark motvind.. det var ett år sen sist också.. *excuses excuses*) vilket gjorde att jag var halvt invalid igår och kunde varken öppna dörrar, skruva på/av flaskorkar, lyfta något, eller för den delen klä på mig själv.. Nu har svullnaden börjat att gå ner, men vissa rörelser gör fortfarande grymt ont och jag försöker att anstränga armen så lite som mjligt – därav bloggtystnad.

Men jag kommer tillbaka – var så säkra! 🙂

5 thoughts on “out of order

  1. Men AJ! Blev det så illa! Tur att du har ❤ som kan hjälpa dig med allt detta. Såg däremot att du kunde navigera i din nya leksak 😉

    Själv hade jag träningsvärk i hela vänsterarm på det sätt jag aldrig haft tidigare.

    Halleluja vad härligt det var dock!

  2. Skoj grej och nattpaddling tåls att testas!
    När jag paddlar (på lätt vatten) så håller jag knappt om paddlen utan ett lätt grepp och öppnar händerna om vart annat. Hoppas skadan läker snabbt så du kan ta dig en skön tur snart igen!

  3. Frida: så gör jag med vänsterhanden utan problem, lätt grepp och öppnar handen i varje tag – men av ngn anledning så klarar jag inte av det med höger! märkligt..

  4. Get well soon!
    Det är bara vila som gäller faktiskt, har du överansträngt dig så är det vila som är bäst – som jag sa på telefon.
    Du får spendera tiden med att leka med din nya leksak istället, det finns många praktiska appar du kan installera, t.ex. Twitter 😛

  5. Jay: Tack vännen! Jag har dock insett att jag blir grining av att vila.. 😦 Det finns många roliga appar! Twitter, facebook, spotify, gowalla, google, shazaam.. och inte att förglömma alla vanebildande spel! 🙂 Leta reda på angry birds!

Kommentera

