fullfartframat.se

funderingar inför veckan som kommer..

3 kommentarer

Helgen förflöt som sagt i ett ganska så lugnt tempo. Tyvärr missade jag den här veckans lugna start också, men lovar att ta igen det rejält ikväll med spinning för superinstruktören Jessica. En liten tanke gror i mitt huvud dock om att köra både för Pia och Jessica, men i ärlighetens namn vet jag inte om den tanken är så klok? Jag vill verkligen ge mitt allra bästa på bägge passen och i sanningens namn kommer jag inte att kunna göra det om jag siktar in mig på 110 minuter galen spinning. Ibland kan man inte få allt.. eller kan man?

Jag har under morgonen, varvat med en massa annat, läst ett gäng underbara marathonskildringar från lika underbara bloggare. Det är nästan så att man själv blir sugen på att springa en mara, men bara nästan.. Jag avstod från Varvet för att det är för mycket asfalt – vad är då inte Stockholm Marathon? Finns det ingen halvmara eller mara som går på mjuka, fina och snubbelfria stigar?

Hur ser annars inkommande vecka ut för mig? Tja, förutom att jag ska föröska få in lite mer löpning (Midnattsloppet och Lidingö 15km närmar sig med stormsteg) så blir det bland annat nattpaddling imorgon (håll tummarna för uppehåll!!), PT-tid på onsdag (äntligen!!), och box på fredag (äntligen!!).

3 thoughts on “funderingar inför veckan som kommer..

  1. Du får komma och yoga nästa måndag istället. Kan varmt rekommendera det 🙂

  2. Nattpaddling? Vad är det för mysigt?

  3. @terese: Mm, såg schemat och fina bilder… Ska försöka få med det i schemat! 🙂 Dock troligtvis på tisdag kväll..

    @frida: Stockholmsnatta i Friluftsfrämjandets regi. Paddlar från Alvik och runt Kungsholmen bland annat. Skymningsmysigt med fika på vägen. 🙂

Kommentera

