fullfartframat.se

best friends forever

1 kommentar

Vi inledde sommarsäsongen igår med en fantastisk middag hemma hos världens bästa PTJ. Inbjudan sa ”garden party” men det visade sig vara en magnifik tre-rätters middag med både skumpa och hembakat bröd. Galet gott, underbart sällskap och härlig sommarvärme.

Jag är så lycklig över att ha så goda vänner, vänner som man kan lita på, vänner som man kan ventilera sina åsikter med utan att bli dömd eller kritiserad, vänner som ger energi istället bara för att ta. Tack! Ni är underbara och er stor inspirationskälla i mitt liv!

Jag får mycket energi från vänner och familj. De ger mig stöd, inspiration och glädje. Vissa umgås jag inte så frekvent med (men önskar att det vore oftare), andra ser jag ofta – men ni är alla lika mycket värda! Ni bidrar alla på er egna sätt till en underbar helhet. Vissa av er bor på andra sidan jordklotet (Eu sinto falta da minha família em Moçambique!! <3) , vissa runt hörnet – men vänskap är inte beroende av avstånd.

Det har funnits flertalet energitjuvar i min närhet, ibland har det tagit mig länge att inse det, ibland har jag märkt det på en gång – oavsett vilket så är det inte värt att umgås med människor som suger musten ur dig. Du är värd mer än så!

Genom bloggen och träningen har jag lärt känna flera helt fantastiska människor, vissa ser jag utanför träningsrelaterade händelser, andra enbart i samband med events, träningar och blogghändelser – men ni ska veta att även ni är härliga energiknippen och inspirationskällor!

Ta hand om era vänner!


One thought on “best friends forever

  1. Vilket härligt och SANT inlägg! Vänner är bäst! 🙂

Kommentera

