fullfartframat.se

morgonspinning

5 kommentarer

Sådärja!

Nu var ordningen (nästan) återställd. Fyrtiofem minuter pulsspinning för Jessica på SATS Zenit i arla morgonstund. Jag kom upp, trots sen hemkomst och gårdagens Vårrus, men jag vaknade nog inte riktigt till förrän på på cykelsadeln. 🙂 Morgonen förärades med oväntat men alltid lika trevligt sällskap av Ursula. God morgon, god morgon!

Nu är jag pigg och glad resten av dagen, får vi hoppas iaf. 🙂

Fatima (min kollega som jag åker till Mozambique med) och jag efter Vårruset. Jag var tyvärr inte lika cool med snygga solglasögon.. 😉

Den här veckan verkar vara som gjord för avbokade träningspass dock.. Tyvärr utgår även boxpasset imorgon.. kollegan fick ett ombokat möte.. Suck.. Ngn annan som har lust att boxas i Kista på lunchen imorgon fredag?

5 thoughts on “morgonspinning

  1. Tack själv för trevligt sällskap!
    Nån gång måste jag testa Box! Men tyvärr, Kista på lunchen skulle innebära alldeles för lång långlunch för mig… inte helt poppis bland kollegorna tror jag :/

  2. Underbart med morgonspinning! Bästa starten! För mig blir det lunchspinning och även en kortare löprunda lite senare! Hittade din blogg av en slump, jätteskoj!

  3. Jag har lust! Behöver man vara medlem och erfaren? Fast imorgon har vi personalmöte kl.13

  4. Lite för lång till Kista tyvärr annars hade jag gärna kört lite box. Men du kan ju gå själv och är det ojämt får du ju köra med instruktören (och det brukar vara sjukt jobbigt men bra!) 🙂

  5. Visst var det härligt att springa Vårruset!?? Jag sprang också och hade en underbar kväll!

Kommentera

