fullfartframat.se

Kan man skicka faktura till SL för utebliven endorfinkick?

4 kommentarer

Jag börjar snart bli folkilsken!

I fredags fick jag boxas – underbart! – men varken helgens träning, eller måndagens cykling eller gårdagens PT-pass blev av. Under veckoslutet kände jag mig småkrasslig och sliten och valde att spendera helgen med.. tja, ingenting! 🙂 Måndagens spinning uteblev på grund av jobb, tisdagens PT-träning uteblev på grund SL. Kan man skicka faktura för utebliven endorfinkick? Ni kan ju ana hur sur, tvär, bitter och inåtskuffad jag var när jag kom hem?!

Idag tänker jag ta igen allt dock. Ett boxpass hade ju suttit fint, men istället blir det Vårruset med jobbet. Inte för att jag är särdeles förtjust i att springa fem kilometer zick-zackande bland en massa människor som inte har vett att hålla till höger.. men vad gör man inte för den kollegiala stämningen?

4 thoughts on “Kan man skicka faktura till SL för utebliven endorfinkick?

  1. Men vad sjutton, en PTtimme är inte direkt billig. Skicka räkning!

  2. Nej den är inte direkt billig! Nu har jag turen att jag inte behöver betala för den även om jag avbokade så sent, men iaf!

  3. Morr!! så irriterande! hatar när man ser så mycket fram emot nåt och så är de nåt annat skräp som ställer till det!
    men du får ta revansch =)

  4. Ha ha, varmt välkommen till min lilla iriterade bubbla runt SL…

Kommentera

