fullfartframat.se

sneaker girl goes party heels..

3 kommentarer

Jag älskar sneakers! Favoriterna är ett par i vitt och guld från Puma och ett par svart-silvriga från Esprit. Sneakers är aldrig fel. Okay, nästan aldrig fel. De kan vara hur pimpade som helst men även väldigt anonyma och strikta. Oavsett, så älskar jag sneakers.

Men ibland måste man gå utanför sin confort zone. Idag tog jag ett rejält kliv utanför min komfortzon. Världen ser lite annorlunda ut nu. Ett annat perspektiv. Jag är på samma nivå som ❤ nu.

My new love.

3 thoughts on “sneaker girl goes party heels..

  1. Mycket snygga!!

  2. haha! och den första gången han kommenterar något så är det förstås ett par högklackade skor 😉
    men ja, snygga! o ovant att tänka sig Lotta i högklackat… but there’s a first for everything…

  3. Haha, det var min tanke också. Ska H kommentera så är det givetvis när det handlar om ett par skor.. 😉 There is indeed a first for everything. Men jag har högklackade skor redan även om jag inte går med dem sååå ofta..

Kommentera

