fullfartframat.se

ill knock you out

3 kommentarer

❤ får utstå en hel del här hemma just nu. Jag sparkar och slåss. Ja, inte på honom såklart! ..men jag övar sparkar mot imaginära bovar och banditer. Jag jabbar iväg en krok nu och då. Slår upp ett knä.

Drömmen vore en egen sandsäck hängande från taket, en säck som jag kan stå och öva sparkar på. Inte för att jag vill mucka gräl, inte heller är jag särdeles aggressiv av mig. Nej, jag behöver helt enkelt öva upp styrkan i väntser ben och balansen på höger ben.. 🙂

Jag älskar verkligen SATS Box oxh BodyCombat – härlig träning som verkligen tar all must ur dig.. All heder till alla duktiga instruktörer där ute!

Vad har ni för er idag? Sköna söndag efter en härlig lördag? Lapar ni sol? Ute och springer?

En tisha jag hittade igår.. Tycker den passar mig.. Hehe!!

3 thoughts on “ill knock you out

  1. Men vilken söt tröja! =)
    Här är det löpförbud två dagar till.. Och det är en himla tur att jag jobbar i helgen så slipper maken mitt urusla humör som är en biverkning av att inte löpträna..

  2. vore faktiskt inte helt fel att ha en sån att avreagera sig lite på! =)

  3. @pernilla: Två dagar går snabbt! 🙂
    @em: Nej, det är grym anger management!!

Kommentera

