fullfartframat.se

träning under resa..

1 kommentar

Vi är ett resande folk. Semesterresor, tjänsteresor, upptäckaresor, charterresor, träningsresor..

Jag reser både privat och i tjänsten, det senare ger tyvärr inte så stor möjlighet att påverka sin egen tid – oftast blir både träning och kost lidande då man är i händerna på andra som arrangerar. Under min senaste resa i mars-april till (mitt älskade) Mozambique lyckades jag faktiskt med konsstycket att springa nästan varje dag, men det är relativt ovanligt fenomen på mina tjänsteresor.

När jag reser privat blir det oftast en himla massa promenerande som får stå för den dagliga motionen, men något mer avancerat än så blir det oftast inte.

Hur gör du? Tar du med dig joggingskorna och träningskläderna eller förlitar du dig till den vardagliga motionen som oftast blir en massa promenerande?

One thought on “träning under resa..

  1. Oftast tar jag med mig löparskor och träningskläder på mina resor. Det går ju faktiskt att träna vart man än är!!!

Kommentera

