fullfartframat.se

gott och blandat..

1 kommentar

Hej kompisar!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt passat på och njutit av vädret istället. Nåja, inte dagens regnskurar men iallafall. Tro dock inte att jag legat på latsidan för det! 🙂

Torsdagkvällen spenderades i en spinningssal. Passade på att besöka ett av de första SATS-centrena jag tränade på, Kändes nästan lite nostalgiskt. Passet i sig var ingen höjdare, märkligt upplägg, konstig musikblandning och en massa skrikande som iaf inte jag tyckte var särskilt peppande. Nåja, det var skönt att cykla ur benen iaf – de var forrtfarande ganska så trötta efter tisdagens hundra miljoner (de förökar sig!) benböj.

Arbetsveckan avslutades med en boxningsfajt med kollega A – vi har ju som tradition att slåss lite på fredagar, Tyvärr missade vi ordinarie pass så vi lånade handskar och mitsar och hittade ett hörn där vi skulle få vara i fred. Trodde vi ja! Det tog inte alltför länge innan vi hade publik av både personal och besökare.. Hm.. Vet inte riktigt hur vi ska tolka kommentarerna dock. Antingen tyckte de att vi faktiskt var duktiga eller så retades de bara med oss. Det lär vi aldrig få veta! Men jobbigt var det och både A och jag var sjöblöta och darriga efter tre kvart. Ännu en gång får jag bevis på att jag är så mycket svagare på vänster sida!!

Tanken var att jag skulle startat denna dag med ett långlöpgpass med kollega I.. men när vi stämde av läget per telefon imorse så var det inte riktigt så lockande att bege isg ut. Regnet stod som spön i den berömda backen. Det var bara att krypa ner i sängen igen.. och somna om. Zzz Zz Z zz..

Besökte dock SATS senare på dagen och rev av fyrtiofem minuter i gymmet istället.. rygg, axlar, bröst, triceps, mage. Flera övningar var veckans del av Jaris åtta-veckors utmaning och det var en trött Lotta som en stund senare stod i en gigantiskt lång kö på Ikea.

Varför tar man sig till Ikea en söndag när det regnar? Resten av 08-land verkade vara på samma ställe.

One thought on “gott och blandat..

  1. Hahaha… Vi hade faktiskt en idé om att spana kök på Ikea igår, men vi bojkottade det :)!

Kommentera

