fullfartframat.se

envis j#&%l..

2 kommentarer

Jag är envis, men jag har också ganska kort tålamod. En märklig kombination kan tyckas.  En kombination som allt som oftast resulterar i frustration, svordomar eller att jag blir sur och struntar i allt!

Jag har också en jäkligt envis PT. I mitt fall är det bra. I hans fall.. mja, kanske inte så kul för honom alla gånger. Hehe. Igår var han dock mer envis (och bestämd!) än jag. Vad det resulterade i? Ja, en miljooo.ooon benböj innan han var nöjd. Det stånkades, pustades, stönades och svettades.. För fy tusan vad jobbigt det var! ..betänk då mina vänner, att jag inte ens hade någon vikt på axlarna utan vi tragglade enbart teknik! Vinkel på fötterna, stå mer än höftbrett i sär, knäna ovanför föterna och i samma riktning, svag lutning av överkruoppen, blicken snett framåt i backen, svansen mellan benen, sätta sig på stolen..  and all over again..

Idag protesterar rumpan, framsida lår och ljumskarna (men då var allt som det skulle tydligen..).

2 thoughts on “envis j#&%l..

  1. Och PTn sitter här och läser det här inlägget och får bara ett större o större leende på läpparna ^^ du har lärt dig 🙂 och, det viktigaste är att det såg bra ut på slutet och att tekniken började sätta sig… 🙂

  2. hahaha jag är precis likadan!
    inget tålamod what so ever men jävligt envis haha!
    kanske därför man är mer explosiv?! hatar uthållighetsövningar och statiska rörelser haha

Kommentera

