fullfartframat.se

planering…

2 kommentarer

Sitter på jobbet och muttrar över att man måste jobba när väderleksprognosen basunerar ut 23 C och sol veckan ut.. då får man ta till starka metoder för att inte klappa ihop.. Ja, jag gillar sol! Ja, jag gillar värme! Ja, jag gillar mitt jobb, men inte när solen skiner..

Vad göra? Ja, man planerar träning så klart! 🙂

Måndag – Spinning med kalas-Pia
Tisdag – PT-tid (äntligen!!)
Onsdag – Löpning
Torsdag – Vila
Fredag – Box/Löpning
Lördag – Styrka
Söndag – Vila

Jag borde även trycka in lite yoga och combat också, men NÄR? Nu har jag fått skäll för att jag inte återhämtar tillräckligt *fnys* – så jag får väl lugna ner mig lite. Suck.

2 thoughts on “planering…

  1. Åhhh! underbara sol! Jag har lite tid att ta ut så jag ska försöka komma från jobbet vid 15 tänkte jag… Underbart!

  2. vaddå jag har väl inte skällt heller 😛 du har inte hört mig skälla än isåfall 😉
    Jag tänker inte lägga mig i – jag låter dig göra som du vill 🙂 Tänker bara bry mig de timmar då vi har PT 😛

Kommentera

