fullfartframat.se

välkommen min vän!!

6 kommentarer

Amen asså hallå!

Jag kommer att ha grym träningsvärk imorgon, men jag är fortfarande hög på endorfiner så det gör inget.. jag gillar ju träningsvärk föresten – så vad gnäller jag om?! Nej, tänkte väl det!

Avslutade arbetsveckan med härlig, härlig styrketräning. Började med tunga ryggövningar (ni vet när man måste grimasera för att orka med de sista repsen?), avslutade med sextio reps vardera av ryggresningar, magövningar (tunga, tunga med och utan boll), utfall (på varje ben!) och rumplyft. Jag och Jari har ju vår deal om ni kommer ihäg.. Däremellan avverkades axlar, bröst, triceps och sneda magmuskler.

Yes!!

Benen skakade nerför trappan till omklädningsrummet, armarna darrade när jag plockade ner varor i kundkorgen i den röda butiken.. Och nu, några timmar senare i soffan, protesterar de dära rumpmusklerna..

Jag tackar och tar emot.
Kära vän, kära träningsvärk, du är så välkommen!

6 thoughts on “välkommen min vän!!

  1. Men det är ju så skönt! 😀 Jag kommer ha grym träningsvärk efter mina marklyft imorgon, And I’m loving it! ^^

  2. Hmm no skit du har träningsvärk, det är synd att din rygg oftas ät överbelastad oxå =(

  3. Ghosthack; väljer man träningsformer som oftast lägger belastning på ryggen så… spinning är jobbigt för ryggen, löpning lika så… och så har man dålig återhämtning, nja… då blir det så.

  4. Okay.. 1) Jag hade ont i ryggen för att jag sovit konstigt!! 2) Jag återhämtar visst! 🙂 Var kom det där från PTJ??

  5. haha gör du väl inte 😉 du kör väl flera pass på varandra flera dagar i rad yes? 😛

Kommentera

