fullfartframat.se

sommarkänslor?!

Lämna en kommentar

Igår blev det ingen träning, dels för att mitt gym var stängt (katastrof!!) dels för att jag inte hade någon större lust. Ja, ibland får man vara lite slö och lat. Det enda jag förmådde mig till i motionsväg var en promenad till Centrum, vilket iofs resulterade i en grymt snygg bikinitopp från Stadium (summer feelings!!) och en kalasgod kyckling/grillade grönsaker/hummus-macka på underbara Kafé Voltaire. Inte helt fel.

Idag däremot så är gymmen öppna igen! Estou feliz!! En annan kan inte helt njuta av långhelg dock utan arbetar snällt (hemma dock!) några timmar först innan jag drar iväg till närmsta SATS för ett lunchpass bland maskiner och vikter. Oooh.

En bikinitop från Warp som kan varieras i det oändliga.. Jag har både svart och svart/rosa underdel som matchar. Redo för sommaren! .. eller iaf Indiska Oceanen i juni.. Hepp!

Kommentera

