fullfartframat.se

dagens lista..

2 kommentarer

+ ÄNTLIGEN är det vår! Ja, nu kan till och med jag erkänna att det är vår. Solen värmde skönt på väg till jobbet och man kunde förnimma ljuva sommarkvällar..

+ Sista arbetsdagen innan långhelg

+ Boxning på lunchen med kollega idag

+ AW med trevlig ex-kollega ikväll

+ Fyrtio-två (the answer to..) dagar kvar tills jag åker söderut.. snaaaart!

– Jag måste jobba på fredag (men hemma, så jag kan rassla omkring i slapparkläder och stiga upp fem minuter innan jag börjar jobba OCH träna på lunchen..)

– Fyrtio-två (the answer to..) dagar kvar tills jag åker söderut.. läääänge dit!

– Jag är fortfarande ledsen över Göteborgsvarvet. 😦 Tycker det bara pratas om Varvet i alla bloggar.. Bläh! Jag vill också, men mitt förnuft säger Nej!!

2 thoughts on “dagens lista..

  1. *sträcker på mig* en annan e ju redan hemma i myskläderna *s*

    Ha en underbar helg så hoppas jag vi ses snart!

    Kramar /Partyprinsessan!

  2. Tsss.. Somliga har det bra – som sagt! 🙂

    Har du vägarna förbi Farsta C så kan jag rekommendera Kafe Voltaire (och en plingeling till mig innan såklart!).

    *kram*

Kommentera

