fullfartframat.se

tips mottages tacksamt

3 kommentarer

Inte för att jag har något emot denna KORTA arbetsvecka men den ställer till problem med mitt gyms öppettider. Skräp. Veckan inleds med ett spinning-pass för den nu legendariska Pia, men sen är det ganska så tomt. Kollega A och jag ska slåss lite på lunchen på onsdag förvisso, men sen då? springa? Jao, visst men.. Styrketräning? Jao, visst men.. PTJ!! Jag saknar dig!

Ge mig tips på träning! Bra pass för grymma instruktörer (i 08-land) eller annat skoj som händer den här veckan!? ..och har du lust att hänga på så är det ännu roligare!

3 thoughts on “tips mottages tacksamt

  1. ja lagom tröttsamt att gymmen drar in pass och öppettider när det är helg och man verkligen har tid att träna det där extra!

  2. Ja, det här blir nog en lite annorlunda träningsvecka… Dagens spinningpass var ju en grym start och veckan kommer nog att avslutas minst lika bra – ska vara med på filmingen för en kompis RPM-instruktörs-licensiering! Men veckan kommer nog inte innehålla så mycket gruppträning i övrigt. (eller jo… löpträningen på SATS på onsdag är ju iof träning i grupp..?)

    Passar på att boka upp lite gruppträning nästa vecka istället – siktar på lite större chans att få plats på de populära klasserna om jag är ute i lite god tid..? Satsar istället på löpning och egen-träning denna vecka!

    Ha det så bra!

  3. Crosstraining på fredag i Hornstull! Mitt tips för den som är ledig 🙂

Kommentera

