fullfartframat.se

len och mjuk..

Lämna en kommentar

Jag fullkomligen älskar duschcremer! Jag har åtminstone fyra-fem på gång samtidigt. Helst ska de ha en härlig och frisk citrusdoft som sitter kvar ett tag..

I mitt badrum hittar man (förutom en massa gott från Korres) bland annat Weledas Citrus Body Wash. Den är en av de cremer som alltid finns hemma hos mig, och även om den kostar strax under hundralappen är den värd varje krona! Doftar underbart, fuktar och gör huden len som en babyrumpa. Ännu lenare blir du om du även använder oljan i sammma serie. Smörj in dig när du fortfarande är lite fuktig!!

..och sist och även minst..

..glöm inte den lilla fina tuben Weleda Skin Food! Toppen för nariga händer, torra fötter eller fnasiga armbågar. Rekommenderas varmt!! Gjorde underverk med mina torra armbågar under vinterhalvåret.

Kommentera

