fullfartframat.se

frustration

3 kommentarer

Bokar spinning på SATS Hötorget för super-Pia.
Avbokar – hinner inte i tid!
Bokar 75 min spinning på SATS Farsta,
Avbokar – springer hellre ute.
Kommer hem och gör mig i ordning..
Inser att jag inte har ett ordentligt skype-headset hemma.
Rasslar väg till Farsta C.
Kommer hem, men tiden har sprungit iväg.
Gah!!!
Ingen tid för löpning innan inbokat skypemöte.
Uppskjutet möte. Obestämd tid.
Ingen information.
Sen kväll.
Informationen kommer men..
..”rushing my boy to the hospital, he’s got malaria..”
Neeeej!!
*sending my guardian angels across the globe*
Nu hade jag verkligen behövt springa, men nu var det nästan natt.
Sova.

Idag!
Idag!
Idag, måste jag få sträcka på benen.
Rensa tankarna.
Se framåt.

3 thoughts on “frustration

  1. nä vilken rörig dag sötis =(
    usch!
    hoppas de blir bättre idag =)

  2. Vad tråkigt!!! Men nu får du en chans att träna inför Göteborgsvarvet med mig och många andra!! 🙂
    Jag åker till STO och ska träna med ett gäng. Vill du vara med? Kom igen… det kan vara kul att träffas och träna!
    Kolla: http://coyntha.wordpress.com/2010/04/27/karstajoggen-2010/
    Kram

  3. Du får väll komma med mig för lite spinning med Olle på onsdag?

Kommentera

