fullfartframat.se

tvära (te-)kast..

1 kommentar

Är ni kaffe- eller tedrickare?

Själv så föredrar jag te. Rött te. Roiboos. Löste. Utan varken socker, honung eller mjölk.

Skafferiet hemma är fullt av tepåsar från diverse olika butiker (och länder) och nya sorter tillkommer hela tiden. Favoriten kommer från rättvisemärkta Four O’clock och är en blandning av grönt och rött te. Mumma! Förrådet fylls ständigt på och både ❤ och jag är nyfikna på att testa på nya smaker. Jag föredrar gröna och röda teer, han gillar bäriga och söta tesorter. Det resulterar i en massa påsar.  En massa underbara påsar! Härliga dofter och smaker. Lugnande. Uppiggande. Rogivande. Stärkande. Renande.

En annan rekommendation är Yasuragis Spirulina te. Låt den dra lääänge så får du en underbar kanelsmak.

Vilka favoriter har du? Dela gärna med dig!

One thought on “tvära (te-)kast..

  1. Jag dricker mest the o tyvärr me sötningsmedel 😦

    Klarar mig inte utan 😦

    Har du kollat upp när vi kan magdansa på telefonplan? =)

Kommentera

