fullfartframat.se

samla på hög

1 kommentar

Hur gör ni när ni får en ny tidning i er hand? Kastar ni er över den på en gång och skummar igenom innehållet eller väntar ni tills ni kan luta er tillbaka och lusläsa vareviga en liten artikel?

Personligen bläddrar jag snabbt igenom och lägger märke till guldkornen för att vid ett senare tillfälle lusläsa.. det där senare tillfället kan dfock dröja tills nästa nummer har kommit ut.. *host*

Runners från Sydafrika..

Runners från Sverige och startbeviset från Varvet
som ramlade in genom luckan igår.. Huj huj!

One thought on “samla på hög

  1. Igår bläddrade jag igenom Fitness så fort jag såg att den hade kommit, lusläste Retrosidorna och lade den på sängbordet till en annan dag.. RW bläddrades också igenom lite snabbt för att mest få ett hum om vad den handlar om den här gången. RW tar jag med mig upp i soffan ikväll och unnar mig en myskväll efter nattjobb..

    Överlag har jag svårt att bara titta på tidningarna och lägga dem på hög. Läser dem oftast flera gånger också. Sparar dem länge.

Kommentera

