fullfartframat.se

bbc2010 – the story – part two

2 kommentarer

Tyvärr har jag bilderna på jobbdatorn, men bland annat Mattias har både bilder och film från Matildas pilatespass.

Träningsvärken från bland annat Forza och Flow Tonic gjorde sig påmind när man krälade ur sängen på söndag morgon.. Aj!! *ler*

..därför var det gansla så skönt att jobba igenom coremuskulaturen med nästan enbart familjära övningar.. Matilda var väldigt pedagogisk i sitt upplägg och byggde upp övningarna gradvis samt gav bra alternativ om man ville öka svårighetsgraden.

Efter en timmes genomkörning var jag väääldigt nära att somna under nedvarvningen. Bra betyg.

BBC2010 tog slut för mig här. (hörde dock om presentregnet och GI-maten… *mutter mutter*)

Jag rasslade nämligen vidare till Kungsan för Run For Water – men det mina vänner, är ett annat inlägg!

2 thoughts on “bbc2010 – the story – part two

  1. Roligt att läsa om er helg! Verkar ha varit kanon!

  2. Den var kanon! kommer en ”bästa med helgen..”-inlägg senare..

Kommentera

