fullfartframat.se

oskulden är tagen..

4 kommentarer

Jag vet att jag är väldigt sent ute. Mycket senare än tidigare säsonger och betydligt senare än alla andra fantastiska bloggjoggare. 😉 MEN, än sen?

Idag var det dags att snöra på sig skorna och bege sig ut på vårens första löprunda. Jag sticker inte under stol med att jag var en aning nervös om hur det skulle gå. Hr Löpband är ju inte riktigt samma sak..

Mötte upp min kollega i arla morgonstund (wtf likosm..) och var lite bekyymrad över den kylslagna morgonen och avsaknad av solsken, men bestämde mig för  att se hur långt jag orkade helt enkelt. Döm om min förvåning när vi rasslade på utan problem och benen matade på som trumpinnar. Underbart! Vi sprang på, pratade om allt och ingenting och njör av att vara ute. Rundan blev 12 kilometer på strax under sjuttio minuter – mycket, mycket, mycket nöjd!!

Nu finns det ingen återvändo! Nu är det bara att fortsätta rocka! 🙂

Vad har ni gjort för spännande idag?

4 thoughts on “oskulden är tagen..

  1. gud så härligt!! =) och långvända! skönt!

  2. Åh vad skönt och långt :0)

  3. Vad härligt det låter! Bra jobbat! Löpning e livet!

  4. Oj det är lite imponerande hur länge du har stått ut på löpbandet. Själv klarade jag av 3-4 pass på löpbandet sen valde jag slasket. Löp på o ha de bra 😀

Kommentera

