fullfartframat.se

fotbollsfeber

Lämna en kommentar

Är det någon som ska  till SA under juni-juli?

Jag har aldrig varit särdeles intresserad av fotboll, men jag har dock inget emot att kolla på en match med trevligt sällskap.. speciellt om Brasilien spelar. 🙂 I Maputo blev det några matcher (med en kall öl i handen och ruskigt trevligt sällskap) som faktiskt var riktigt angenäma!..och när El Clásico gick av stapeln igår var tom jag intresserad av hur det gick för Barca! What happened?!

Med detta i bakhuvudet samt min PTS som inte vill ge med sig så började en galen tanke gro..  Jag fick uppbackning av en kollega och nu sitter vi och letar flygbiljetter, boende och matchbiljetter till Portugal-Brasilien den 25 juni. Det förstnämnda verkar enklast – men boende och matchbiljetter verkar vara den svåra nöten. Suck. FIFAs ticket booking är helt galet byråkratiskt och nu kan vi bara vänta på last minute booking som öppnar 15 april.

En resa till SA föranleder självfallet en tur till mitt älskade Maputo. 🙂

Kommentera

