fullfartframat.se

run for water

Lämna en kommentar

En blick i kalendern säger mig att våren är här. Lopp-säsongen är här.

Jag gillar sociala tillställningar.
Jag gillar att springa.
Jag gillar vatten.
Jag gillar Afrika.
Nej, jag älskar Afrika.
Jag arbetar med utvecklingsfrågor.

Vad kan då bli bättre än ett lopp som stöder vattenprojekt i just Afrika?! Run for Water går av stapeln den 18 april. Banan går längs Kungsträdgården, Strandvägen och Gamla Stan i Stockholm – vattennära.

Tyvärr krockar detta med BBC2010, men jag funderar ändå på om jag kan kombinera?! Ska du springa? ..eller ska du vara med på BBC2010 och är kanske intresserad av att avsluta med ett skönt lopp? Maila mig isåfall på kontakt[at]fullfartframat[.]se

Kommentera

