fullfartframat.se

pre post travel syndrome

1 kommentar

also known as pre-PTS or simply PPTS.

Min avresedag anlände med en gråmulen himmel och gråtande änglar. Vädret passar ganska så bra in på hur jag känner mig. Samtidigt som jag saknar ❤ så skulle jag kunna göra allt för att få stanna. Ja, jag kan ändra biljetten och ja, jag kan ta ut fler semesterdagar. Men, jag vet också att det innebär bara att jag skjuter det oundvikliga fjuttigt in i framtiden. Jag kommer inte undan. Det är dags att lämna min älskade stad. Det är dags att åter komma in i vardagslunken och rutinerna. Det är dags att komma igång med utomhuslöpning, spinning och gymbesök.

För det är mitt fokus nu: löpning, spinning och gymmet. Jag har ett mål.

One thought on “pre post travel syndrome

  1. Och mål tycker vi om :)!

Kommentera

