fullfartframat.se

lugn och fin!

3 kommentarer

Det kändes ganska märkligt att kliva in på SATS igår. Som om det var några år sedan sist.

Det kändes väldigt hemtamt att sätta sig på cykelsadeln dock.Vissa saker glömmer man inte!

Trettio minuter cykel och lika många minuter fyllda av coreövningar var ett ganska så skönt sätt att mjukstarta igång min träning efter två veckors frånvaro. Lite lagom så där. Även om hjärtat skriker MER, MER, MER!! så sätter hjärnan stopp för viljan att rusa iväg och kasta sig in i spinning, crosstraining, PT-timmar och all annan spännande träning.

Veckan kommer att bli lugn. (Nåja, ganska så lugn.) Det finns ingen anledning att överanstränga sig inför stundande resa. På lördag kliver jag nämligen ombord ett flyg (Nåja, tre olika flyg.) som tar mig söder om ekvatorn. Och det vill jag inte missa!

Bilden är från ett tidigare tillfälle, men tumme upp!!

3 thoughts on “lugn och fin!

  1. men välkommen tillbaka =) =)=)

  2. Tack Em!! 🙂 Its good to be back!

  3. Tja, jag tänkte bara heja eftersom vi ska på BBB tillsammans snart =)
    Hej hej 😀

Kommentera

