fullfartframat.se

maka rum i sandlådan!

3 kommentarer

Bloggvärlden har exploderat av träningsläger i Portugal, födelsedagsfirande och en massa andra trevligheter, men vad gör jag? Jo, ingenting! Det närmsta jag kommer träning är en springtur till pendeln häromdagen, danssteg (ofrivilliga sådana!) på isfläckarna och några få promenader.. men nu mina vänner skalll det bli ändring  på det!

Ikväll blir det mjukstart, först i spinningsalen och sedan på coremattan. Vet ni hur underbart det är?! Ja, jag tror att ni förstår. Ni vet. Jag vet. ..alldeles underbart!!! Flytta på er!! Nu vill jag också få plats i sandlådan!

🙂

3 thoughts on “maka rum i sandlådan!

  1. Jag tror jag ska hoppa på ditt spår också, imorgon kör vi 🙂
    jag ska nog också pröva spinning, få se om min dumma förkylning gett sig av 😉

  2. Det finns alltid plats för fler i vår sandlåda! =)

  3. Tur att det är en stor sandlåda! Det kan bli ganska trångt.. 😉

Kommentera

