fullfartframat.se

öppet hus cossfit odenplan

Lämna en kommentar

Imorgon den 2 mars har Crossfit Odenplan Öppet Hus då de passar på att visa upp sina lokaler. Rassla förbi mellan 18.30 och 19.30 och kika in och se vad de har att erbjuda! Jag fick tidigare en inbjudan av en av killarna bakom gymmet att komma och kika, men tyvärr har det inte blivit av än – och imorgon kan jag inte heller. Hoppas att inbjudan för en snygtitt fortfrande står kvar!

Såg till min stora glädje att det går prova-på-klasser för icke-medlemmar på söndagar kl 13-14.15 och hade det inte varit för Vasaloppspinningen nu på söndag så hade jag garanterat hängt på! Men, någon av er har kanske lust att hänga med mig en söndag och testa?!

Kommentera

