fullfartframat.se

gott, gott, gotti, gott, gott!

4 kommentarer

Efter ett veckoslut av endulging myself så var det dags att dejta Hr Löpband. Tyvärr är han ganska så tråkig så man måste helt enkelt krydda upp dejten med intervaller för att det ska hetta till lite.

Idag blev det extensiva snigelintervaller i form av fem set a 6 minuter med tre minuters aktiv vila. Inklusive uppvärming så hamnade jag på strax under timmen. Phew. Hastigheten var inget jag tänker skryta om, däremot är jag ruskigt stolt över mig själv som inte steg av bandet halvvägs när jag insåg att jag hade – i vanlig ordning – druckit på tok för lite under dagen och kände mig således galet trött.

Jag måstee verkligen bli bättre på att drivka vätska under dagarna!!

PTJ aka VBJ (världens bästa Johan) fyllde år i fredags så vi gick ut och käkade gott indiskt efter hans yoga-kurs. Jag kan rekommendera Indiskas egen restaurang HurryCurry vid Hötorget i Sthlm. God mat till vettiga priser! ..och morotskakan var verkligen to die for!

På tal om goda kakor… har ni vägarna förbi Farsta Centrum söder om söder om Söder så passa på att besöka Kafè Voltaire!

Mango-kardemummasmoothie och citron-marängpaj. Mumma!!!!

4 thoughts on “gott, gott, gotti, gott, gott!

  1. Bra jobbat på dejten! 🙂

    Kakan såg sååå god ut (nu ska jag gå och ta mig en blodapelsin – för det är det som bjuds här hemma….)

    Ha en skön avslutning på helgen!

  2. Mmm, blodapelson är gott!! En av mina favoritjuicer är just blodapelsin. 🙂 Slår nästan morotskakan på HurryCurry. 🙂

  3. Var den där smoothien och citronmarängpajen från Café Voltaire? Det såg verkligen gott ut! Får at mig dit någon dag. Synd att man bor på andra sidan om stan…

  4. Japp, de kom från Kafe Voltaire. citronmarängen var riktigt mumsigt seg och söt-syrlig. Borde kanske ta en tur förbi i helgen.. Hmm..

Kommentera

