fullfartframat.se

va sa, Vasa?!

1 kommentar

Hur har det gått för er som skulle ta er an Tjejvasan idag?

Nästa söndag är det dags för bland annat Nilla och jag att köra Vasaloppsspinning tills förste man går i mål, och en vacker dag får man kanske för sig att cykla i Vasaloppets spår?

One thought on “va sa, Vasa?!

  1. Men jisses.. Du och Nilla är tokiga 🙂 Skulle inte bli förvånade om Ni två cyklade Vasaloppet under sommarhalvåret! Roliga idéer! 🙂

    Själv nötte jag intervaller 45 min på bandet medan 11000 tjejer åkte Tjejvasan idag (för inte orkar jag intervalla till sista dam gått i mål) och jag är nöjd med det. Fast det hade ju varit en upplevelse att skida..

Kommentera

