fullfartframat.se

idag är jag stark!!

3 kommentarer

Två dagars träninsguppehåll resulterade i en längtan efter trängnigsglädje och endorfinkickar. Mitt lystmätte stillades delvis igår med en riktigt grym PT-timme (med vissa undantag dock.. *host*, undantag som dock helt och hållet berodde på mig själv – inte på grund av magistern) och ett tungt cykelpass.

Vi körde igenom det vanliga programmet med fokus på ryggen, och än en gång hade PTJ lyckats att höja vikterna utan att jag märkte det. Märkte och märkte, javisst det var tyngre – men jag såg inte att han gjorde det förrän han påpekade det efteråt. Men det kändes bra! ..det var riktigt sjujäkla skönt att få arbeta med musklerna och se att det händer något! Aaaah. Jag märker också av att ryggen/höften mår bättre och bättre, mycket tack vare dessa PT-timmar men också tack vare att jag blir mer och mer medveten om vad jag kan göra, vad jag inte ska göra och vad som faktiskt kan ha en motsatt effekt. Ju mer medveten jag blir om mig själv och vilken påverkan viss typ av träning har på mig desto bättre resultat får jag!

Najs! Tack PTJ för att du är så j*kla grym! 🙂

Efter cykelpasset så frågade instruktören om några hade lust att hänga med på ett 3h pass en kommande lördag. Jag var inte sen med att räcka upp handen..

Vad tusan har jag gett mig in på nu?! 🙂


3 thoughts on “idag är jag stark!!

  1. Wow, låter som en häftig utmaning med tretimmarspasset!!

  2. Tackar 😀 Bra kunder gör en bra PT också 😉
    duktigt jobbat igår! riktigt bra! och jag är mkt nöjd över att du börjar känna resultat i ryggen 😀

  3. @petra: Ja, fast nu blev det ännu värre.. Anmälde mig till vasaloppsspinning på en sisådär 4h! 🙂

    @ptj: tack! *rodnar* och du humble doesnt suit you! Du är grym jueh!

Kommentera

