fullfartframat.se

sol ute, sol inne, sol i sinne..?

1 kommentar

Igår trampade jag löpband. Idag trampar jag ingenstans.

I stort sett ingen spårbunden trafik  fungerar söder om Gullmarsplan. Iaf ingen jag har nytta av. Sitter således vid köksbordet iklädd morgonrock och äter frukost.. ”loggat in” på jobbet gjorde jag redan kvart över sju. Tänk så effektiv man kan vara när man slipper transportera sig över hela stan! ❤ behövde nästan 2h på sig att ta sig till jobbet, en sträcka som normalt tar en halvtimme. Håhåjaja!

Men!

Solen skiner! Javisst, det är kallt och eländigt. Men! Solen skiner och värmer faktiskt lite på näsan! Njut av solen!

Funderar på om jag ska boka om dagens cykling. Det känns inte vidare lockande att ta sig in till Hötorget senare i eftermiddag även om det är Pia som lockar.

Hur gör ni? Stannar ni hemma och försöker jobba så gott det går eller har ni gett er ut i trafiken? Snorkkning? Är det aktuellt i -23 C?

One thought on “sol ute, sol inne, sol i sinne..?

  1. Jag plockar fram mössa, termobyxor och går till jobbet. Hade nog velat ta bilen men det finns aldrig några personalparkeringar när man jobbar kvällspass och åka 1½ timme innan man börjar för att cirkulera och stå på besöksparkering är inte aktuellt.. Förmiddagen har jag tillbringar framför Morgon-TV med mysfrukost under en filt 🙂

    Ha en bra dag!

Kommentera

