fullfartframat.se

träningsläger?!

3 kommentarer

Det pratas en hel del i bloggosfären just nu om träningsläger. Antingen är det Djerba eller Portugal eller något annat exotiskt.. 🙂 Jag suckar lite, längtar lite, kollar bankkontot.. och surfar vidare. Har i dagsläget inte råd, och har inte möjlighet att ta ledigt en hel vecka från jobbet, så då får man hitta på andra alternativ helt enkelt!

Därför skapar jag mina egna veckor! 🙂 Ingen löpning i bergen eller yoga på stranden, men ett eget koncept med det jag tycker är kul!

Imorgon inleds således min Get strong!-period. Det blir fokus på Combat, Box och Crosstraining (och självfallet löpning och spinning) den närmsta veckan!

Periodisering är också ett hett ämne bland alla träningsbloggar så jag följer i spåren.. 🙂

Har ni lust att hänga med är ni hjärtligt välkomna att droppa ett e-mail till kontakt [at] fullfartframat [dot] se.

3 thoughts on “träningsläger?!

  1. Låter grymt ! , och så finns ju BBC att se fram emot 🙂

  2. Jag kan inte åka till något läger heller. Men kan vi inte träna tillsammans? Vi kan springa ?
    Vad säger du om det?
    Så fort våren kommer….

    Trevlig helg! kram

  3. @miranda: Jajamen!!! Det är inte långt till april.. *positive thinking*

    @coyntha: Självklart ska vi springa ihop!!!

Kommentera

